Tuesday 22 March 2011

kenape dengan aku.......

aku tak fham ...nape orang lain,smue nampak bahagie,...terutame nye tentang bab berpasangan,,...n kemewahan hidup...aku tak fham,kenapa masih lagi,..aku hanye mimpi kan semue 2....ya tuhan...bile ia akan jadi knyataan...????aku tak tahu....knape orang yang aku sayang...sia2 kan perasaan aku,....memang sakit klu kita hadapi nye..tapi,aku bsyukur...sebab aku masih lagi ade kwan2...ibu ayah aku,yang boleh aku hilang kan segala masalah dan tension aku...thanks semua,,,...terima kasih allah,sebab beri kan aku kwan2 n fmily yang penyayang...sebab kan masalah hati dan perasaan ni lah yang membuat kan aku buta,,,..aku tak nampak yang aku masih ade kawan2...dan kluarga aku...aku tak sepandai "S"...tapi aku akan usaha untk bjaya n capai semue 2....ape2 pon...aku tak akn sesekali meninggi diri.........aku akn tetap menundukkan kepala...walaw pun aku brada d atas...korang doakan la aku bjaye ya...

3 comments:

  1. x sume owg bhgie..
    wlaupOn luaran nmpk ok..
    at dlm mesti ad smpn sesuatu..
    sO jgn la rendah dri k..
    sume owg ad klbihan n kkurangan msing2..
    juz owg len x taw jerk..
    n ad hikmah di stiap y blku
    sentiase pecye at dri kte sndri..
    cmOge bjye dunie n akhirat ok..^_^
    insyaAllah.. Amin....

    ReplyDelete
  2. thankz....yup..btol 2...jdi..dari skarang..sy akn brusha untk maju kan diri...doakn la sy bjaye yea..hahaha thanks for comment..sy harap..awk happy bce crite saye yea...

    ReplyDelete
  3. dOa an sye jgk..
    ^_^
    huhu~~
    sye ske bce cter2 awk..
    bez..=)
    awk kne sbO hdpi idOp nie..
    1 ari nty kbhgiaan psti jd mlik awk..
    gOod luck..

    ReplyDelete