Friday 25 March 2011

bukan yang terbaik....

aku happy dengan kehidupan aku sekarang...walaupun kisah silam aku yang tak berape nak mnarik..tapi pnoh bermakne...aku dah amik result...n kputusan SPM aku biase2 jea...aku harap..aku dpat jadi yang tbaik..tbaik dari segi akedemik,agame n tanggungjawab aku sebagai anak..ckap psal tanggungjwab aku sbagai anak..aku rase,..aku masih tak lagi untuk jadi seorang anak yang sempurna dan yang terbaik...semalam,..aku tlah buat sesuatu yang tlah melukakan hati ibu aku..aku tak tahu..aku dah buat ksilapan besar..korang..masihkah aku boleh dimaafkan,...besar dose aku..aku dah tinggikan suara kat mak aku...hummmmmm....PERCINTAAN pulak...aku dah cuba sedaya upaya untuk jadi yang terbaik,..tapi knape ,...knape msti aku jadi yang terakhir dan tak dpandang...korang...salah kea klu kite terlalu ambil brat...salah kea kite nak happykan die...knape aku cube jadi yang terbaik ,..aku tetap tak dpandang...hidup2,...dunia memang kejam...aape yang aku boleh buat..aku hanye bsabar jea......

3 comments:

  1. Menyedari kesilapan kita dah memadai.. banyak2kan istighfar n p minta maaf.. hati ibu nih terlampau lembut... insya Allah dia akn maafkan kita.. Amir kena berusaha k??? Jgn skali2 kita salahkan takdir... anggaplah semua tuh ujian yang kita kena lalui untuk mendapat kesempurnaan hidup.. Allah xkan skali2 membebankan kita Amir.. Dia thu kita mampu hadapinya.. sebab tuh lah Dia uji kita... Sentiasalah ingat padaNya...

    ReplyDelete
  2. humm..thanks..terima kasih banyak2 cikgu...saya sedar saya mmg manusia biasa..mngkin waktu tu saya tak sedar,..humm..tapi..saya akan cuba jadi yang lebih baik satu hari nanti...i'allah..saya tak lupa nasihat cikgu..terima kasih banyak2...

    ReplyDelete