Sunday 17 April 2011

HILANG.........................

aku tak tahu....kenape...malam ni....aku rase....sesuatu....sesuatu yang tak dapat aku luah kan....itu ke rasa nye rindu pade seseorang??.."S"....walaupun kau  jauh......aku tetap tak lupa......aku rindu kau....."S".....namun segala kisah berlalu,harus aku terima.....aku hanya berserah pada yang maha esa....tak ade apa  lg yang aku harap..."S".... ape yang aku harap.....kau..kat sana...pun dapat rasa mcm mana perasaan aku...aku kat sini...tetap doakan ,yang terbaik untuk kau...........walaupun....nama aku ...dah HILANG dalam hati kau............aku percaya...tuhan maha adil....kau akan fham knapa perasaan ni tak pernah HILANG walaupun bertahun2 lama nya....."S"...maafkan aku......

2 comments:

  1. ko ni asik2 rindu je...x de benda lain ke.....mana cer yg kita g tgk bola tu...lg havok....

    ReplyDelete
  2. saba k.. law kte ikhlas kt seseOwg ue.. dye pOn akn ase pe y kte ase..

    ReplyDelete